TEL: 0086- (0) 512-53503050

2021 Power-Packer Esibisce In CMEF In Shanghai

Power-Packer hà espostu recentemente à a Fiera Internaziunale di l'Attrezzatura Medica Cina; Salone Internaziunale di Fabbricazione è Cuncepimentu di Componenti (CMEF) in Shanghai. A più grande esposizione di apparecchiature mediche, prudutti è servizi cunnessi in a regione Asia-Pacificu, CMEF hà offertu l'occasione di mette in evidenza u portafoglio medicale di prudutti di Power-Packer è una anteprima di u so ultimu pruduttu, a unità di trasmissione elettrica (EDU), cum'è a prossima generazione in attuazione.

L'EDU hè un sistema elettroidraulicu chì combina una pompa idraulica, un cilindru è un mutore elettricu. Cù questu sistema à alta densità di putenza, hè pussibule variare a carica è a velocità in ogni direzione, indipindentamente l'una di l'altra. U sistema hà solu bisognu di una cunnessione di energia elettrica per funziunà. Hè stata cuncipita per l'applicazioni induve hè necessariu un adattamentu precisu à carichi è / o velocità variabili. E nostre opzioni di configurazione multiple permettenu à l'EDU di adattassi perfettamente in parechje applicazioni. Una caratteristica dolce-start-stop assicura cunfortu è sicurezza. Stu sistema à alta densità di putenza permette di cuntrullà cumpletamente l'accelerazione è a velocità ancu sottu à i più pesanti carichi.

"U nostru scopu per CMEF era di custruisce a cuscenza di a marca è catturà i cumandamenti", hà dettu Patrick Liu, Manager Medicu Power-Packer China. "A nostra presenza generale è a forte squadra di mostra ci anu aiutatu à aumentà a visibilità è hà dimustratu chì simu più attivi chì mai in u mercatu. I visitatori di a Mostra anu avutu una impressione assai positiva, è i nostri clienti anu avà una apprezzazione è una comprensione assai più grande per i nostri prudutti di alta qualità ".

Durante a fiera di quattru ghjorni, a squadra hà distribuitu 83 cataloghi è hà fattu 28 cuntatti, principalmente da e pruvince cinesi di Hebei, Shandong, Jiangsu è Guangdong. I visitatori di a mostra eranu principalmente fabbricanti cinesi per via di restrizioni di viaghju COVID-19. Sei di i cuntatti eranu prospettive interessate à sviluppà novi letti d'ospedale idraulici è ascensori.

CMEF si tene duie volte à l'annu, primavera è autunno. A presenza à u salone di primavera hè stata 120.000, chì era più altu ch'è 2020 ma ferma per via di COVID-19.

Vuleriamu ringrazià tutti i nostri clienti è i clienti potenziali per a vostra visita in u nostru stand CMEF quest'annu è per l'interessu per a nostra impresa è i nostri prudutti.

image-1
image-2

Tempu di posta: 17-06-21