TEL: 0086- (0) 512-53503050

Festighjendu mezu seculu di crescita è innuvazione

DI DICEMBRE 2020, Power-Packer celebra i 50 anni di Innuvazione è Crescita. Dapoi i so umili inizii cum'è divisione di Potenza Applicata, Power-Packer hà continuatu à sfruttà e nuove opportunità di evoluzione attraversu l'innovazioni di a pusizione idraulica è di i sistemi di cuntrolli di muvimentu. «Durante l'ultimi cinque decennii, Power-Packer hè cresciutu per diventà una pusizione idraulica glubale è un capu di cuntrollu di muvimentu. I nostri prudutti sò aduprati per basculà, nivellà, chjappà, alzà è stabilizà i sistemi, tutti usati in certi mercati i più esigenti d'oghje ", dice Roger Roundhouse, CEO di CentroMotion. "Power-Packer hè un'illustrazione esemplare di a cunniscenza, di l'applicazione è di e categurie, di l'innovazione, di a presenza glubale è di l'impegnu di i clienti chì sò diventati u standard per tutte e marche CentroMotion."

50-years

Dapoi 50 anni, Power-Packer hà sviluppatu una linea robusta è innovativa di pusizioni idrauliche è prudutti di cuntrollu di muvimentu chì sò diventati u standard d'oru in eccellenza per i sistemi di inclinazione, serratura, livellamentu, elevazione è stabilizazione aduprati in alcuni di i mercati più esigenti d'oghje.

Servemu i clienti in u mondu sanu, cumprese l'OEM è u Tier 1 in diversi mercati finali. Per risponde megliu à i bisogni unichi di u mercatu, avemu una sede strategica situata in Olanda è in i Stati Uniti, è ancu di fabricazioni in Paesi Bassi, Stati Uniti, Turchia, Messicu, Brasile, Cina è India.

Power-Packer include ancu Yvel, un produttore di lucchetti situatu in Francia. Con sede in Bezons, in Francia, YVEL hè un leader di u mercatu globale in soluzioni di serratura è serratura per tutti i veiculi è i sistemi di bloccaggio inclinabile di a cabina per i camion. I pruduttori di veiculi in u mondu, cumpresi Volvo, Renault, Scania, Iveco, Kamaz, DAF, è ancu di più, guardanu à YVEL per soluzioni di bloccaggio è di serratura di grande valore.

In tuttu u mondu, truverete soluzioni di pusizione idraulica è di cuntrollu di muvimentu Power-Packer chì rispondenu à e dumande più dure, più critiche in i mercati, cumpresa l'agricultura; automobile; custruzzione; focu è salvata; marinu; medicale; militare; mineria; oliu è gasu; è veiculi in autostrada.

Ùn importa micca a vostra applicazione, a sfida di cuncepimentu o i lochi geografichi, l'ingegneri Power-Packer ponu travaglià cun voi per sviluppà a soluzione idraulica persunalizata adatta per aiutà voi è i vostri impiegati à travaglià più intelligente è sicuru.

Power-Packer face parte di a famiglia di marche CentroMotion, una urganizazione dedicata à assicurà chì e persone è e macchine travaglinu più intelligente, più sicure è più produttive. Queste marche aumentanu continuamente a barra in l'industrie più esigenti di u mondu.


Tempu di posta: 17-06-21