TEL: 0086- (0) 512-53503050

3 Strategie Per Ammaistrà i Vostri Servizii Aftermarket di Fabbricazione

Da Christa Bemis, Direttore di i Servizii Prufessiunali, Documoto

Nuove azzioni di redditu di produttu ponu esse in calata per i pruduttori, ma i servizii di aftermarket ponu aiutà l'imprese à navigà e sfide economiche. Sicondu Deloitte Insights, i pruduttori si espandenu in servizii aftermarket perchè offrenu un margine più altu è miglioranu l'esperienza di u cliente. À scala glubale, Deloitte palesa chì "l'attività di aftermarket hè circa 2,5 volte u margine operativu di e vendite di novi equipaggiamenti". Questu face di i servizii di vendita dopu una strategia di partenza affidabile in tutte e sfide economiche è a crescita futura.

Tradizionalmente, i pruduttori si vedenu stessi cum'è fornitori di apparecchiature, micca fornitori di servizii, lascendu i servizii aftermarket nantu à u backburner. Stu tipu di mudellu cummerciale hè strettamente transazziunale. Cù e cundizioni di u mercatu chì cambianu sempre, parechji pruduttori si rendenu contu chì un mudellu cummerciale transazziunale ùn hè più fattibile è cercanu modi per migliurà e so relazioni cù i so clienti.

Utilizendu Deloitte, e pratiche di i clienti Documoto, è a perizia AEM, avemu trovu chì i pruduttori ponu stabilizzà a so attività è preparassi per a crescita futura guadagnendu flussi di entrate ricorrenti è prioritizendu a creazione di relazioni in i seguenti modi elencati qui sotto:

1. GARANZIA A VOSTRA EQUIPAZIONE
Deloitte hà indicatu chì unu pruduttori significativi di flussu di rivenuti cumincianu à cambià versu, è questu hè cun l'accordi di livellu di serviziu (SLA). I produttori chì garantiscenu u tempu di attività di u pruduttu prima ch'ellu sia fora di serviziu per fà un'offerta assai convincente per i cumpratori di attrezzature. È quelli cumpratori saranu più disposti à pagà un primu di prezzu per ottene. I fabbricanti anu da cunsiderà sfruttà sta opportunità per scalà e so capacità di servizii aftermarket più rapidamente.

2. GAIN TRATZIONE CÙ A VOSTRA DOCUMENTAZIONE
Sicondu un articulu recente di Forbes, "i pruduttori producenu più infurmazioni chì qualsiasi altri settori di l'ecunumia glubale cunzistenti". A documentazione di l'attrezzatura offre una vasta gamma di informazioni chì ponu esse riproposte per supportà o vende à i clienti di fabbricazione esistenti. Offre una rapprisintazione digitale di queste informazioni hè una strategia chì guadagna rapidamente trazione cù i pruduttori in modu da pudè aiutà in modu efficiente è accuratu i clienti à migliurà u tempu di uptime di a macchina.

3. STABILIRE A CONTINUITÀ DI L'affari PER U SELF-SERVIZU
Stà cunnessu à i clienti assicura un sustegnu continuu è a continuità di l'attività. I fabbricanti di attrezzature ponu guadagnà un vantaghju cumpetitivu passendu à un mudellu di self-service 24/7 chì i clienti ponu riferisce per l'aggiornamenti di i prudutti, l'infurmazioni tecniche è i prezzi. Questu tratterà simultaneamente i bisogni di i clienti è libererà i salariati di travaglià nantu à altri servizii à valore aghjuntu.

I servizii aftermarket offrenu à i fabbricanti di attrezzature a capacità di supportà i clienti in modi diversi. Parafrasendu una dichjarazione di David Windhager, VP senior di serviziu à i clienti è di suluzione digitale in u Gruppu Rosenbauer, Windhager hà menzionatu l'importanza di e cumpagnie chì diventanu fornitori di soluzioni. Dice dinò chì "u scopu finale hè di sviluppà a vostra urganizazione in un modu chì pudete vende suluzioni à i prublemi di i vostri clienti". Cù questu in mente, i pruduttori chì praticanu questu ponu guadagnà clienti fideli è aumentà i rivenuti. Queste strategie permettenu à i pruduttori di travaglià strettamente cù i so clienti è allevanu a pressione nantu à e vendite di apparecchiature risultendu in relazioni incentivate à longu andà. A chjave per a crescita di servizii aftermarket hè a consegna consistente di servizii.


Tempu di posta: 16-06-21